Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på oftede stillede spørgsmål. Har du stadig brug for hjælp, kan du kontakte os nederst på siden.

1. Bestilling og produkter

Når du har afsluttet ordren, sender vi en ordrebekræftelse til den e-mail du har opgivet under bestillingen.

Du modtager fakturaen ligesom ordrebekræftelsen via mail.

2. Betalingsmuligheder

Du kan vælge at betale med betalingskort (VISA / MasterCard / Dankort), MobilePay og EAN faktura.

3. Forsendelse og levering

Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer med levering til Danmark.

Ønsker du levering til udlandet, Færøerne eller Grønland, er fragt ikke gratis. Kontakt os venligst inden bestilling for at aftale nærmere.

Vi tilstræber at afsende din ordre inden for 2 hverdage efter modtagelse. Herefter kan du forvente en leveringstid på 2-5 hverdage.

Ja, så snart din ordre er sendt, modtager du en e-mail med informationer om hvordan du kan følge din forsendelse.

4. Fortrydelsesret

Som en del af vores 100% tilfredshedsgaranti gives der 30 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Det gælder både privat- og erhvervskunder.

5. Reklamationsret/Garanti

Hos os har du ifølge loven krav på 2 års reklamationsret som privatkunde og 1 års garanti som erhvervskunde.

6. Brugerkonto og nyhedsbrev

Du kan let og med få enkle trin oprette din egen brugerkonto hos NordicTrolley.dk oppe i højre hjørne.

Vores nyhedsbrev giver dig informationer om nye produktlinjer og tilbehør, der tilføjes webshoppen samt særlige tilbud. 

En brugerkonto hos NordicTrolley.dk giver dig et overblik over alle dine aktiviteter hos os. Du kan administrere dine ordrer og redigere dine personlige data.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?

Kontakt os endelig her, så hjælper vi dig med glæde.